След отлагането обаче играта, залагаща на битките с кораби ще се появи в рамките на следващата финансова година на Ubisoft. Което означава периода между 1 април 2019-а и 31 март 2020-а.
От Ubisoft не разкриват какви точно са причините за забавянето, макар че е редно да се уточни, че така или иначе играта никога не е имала по-конкретен прозорец за премиера. Креативният директор на Skull and Bones Джъстин Ферън обаче ни уверява, че екипът разработчици е изцяло мотивиран да предложи възможно най-доброто изживяване.
Той добавя, че студиото на Ubisoft в Сингапур внимателно следи отзивите за заглавието – включително от затворени тестове с геймъри – и ще направи всичко възможно да реализира очакванията на феновете.
Самата игра е дело на същото студио, създало корабните битки в Assassin's Creed III (развити и в Assassin's Creed IV). Именно това беше един от най-свежите елементи от години в серията и заслужено Ubisoft Singapore получиха възможността да създадат своя игра.