На нея той казва, че Outriders е дебютирал стабилно - най-вече откъм дигитални продажби, въпреки че е имал "леки проблеми с бъгове покрай пазарната премиера". Което не може да е по-далеч от истината - освен сериозните сървърни проблеми шутърът имаше и доста бъгове, някои от които не са изчистени и до днес.
Естествено при срещи с акционери нещата винаги биват представяни в по-розова светлина. Мацуда споменава също, че решението Outriders да бъде пуснат в Xbox Game Pass е било много ползотворно за шутъра.
Иначе Outriders определено е игра с потенциал, но бавното темпо, с което разработчиците чистят недомислиците може да ни накара да си мислим, че вече се мисли за експанжъни или продължение. А Outrides определено можеше да се възползва от по-активна поддръжка в първите месеци след премиерата си.