То е само 2 минути, но ни показва куп кадри от The Last of Us II. Включващи както сцени от историята, така и геймплей моменти.
Самата игра очакваме на 19 юни. За феновете на The Last of Us II ще е трудно да се опазят от сериозните спойлери за историята, появили се в интернет в края на миналия месец. Те разкриват ключови моменти от заглавието – но пък в куп Facebook страници, а в случая – и YouTube клипчета, коментарите биват деактивирани с цел избягване на спойлерите.
Още по темата
Но евала, че от паралелния свят има достъп до нет де.
Да, геймплеят е важен, може би дори и най-важният, но при такова насищане, е трудно винаги да се измисля нещо ново. От време на време ще се намери някоя сравнително нова механика. LA Noire примерно и разпитите в нея. Самата концепция е била и в други игри, но тук е представена по нов начин. Всичко останало сме го виждали и преди, но атмосферата и начинът по който е презентирано го прави забавно за играене. (За мен лично поне. Тази игра определено не е за всички.)
Мога да се съглася, че във филмите и сериалите в днешно време, се набляга много на скандалните теми за расизъм дискриминация и прочие. Гледат навсякъде да натъпчат хомосексуален или чернокож герой, колкото да го има. Без дори да се опитат да го направят интересен персонаж. Само го отмятат от списъка за да са актуални.
Много зависи от ситуацията. Игра като Counter-Strike не мога да я съдя за история, не и е това фокуса. От друга страна имаме игри като Детройт, като Хеви Рейн, където геймплей е толкова назад, че отиват по-скоро към интерактивен филм. Нормално е в такива игри да се критикува сторито, когато има дупки.
Подобна е ситуацията с TLoU. Макар тя да не е интерактивен филм, сторито, взаимоотношенията между героите, са това, което я отличи. Защото геймплеят е third person cover shooter с противници с кекаво AI, каквито има в изобилие. Не че това е задължително лошо, но ако не бяха сторито и персонажите в първата, едва ли бих я доиграл.
Наскоро играх на суича Cadence of Hyrule. Графиката ок(зависи дали ти допада стила), но геймплея е вързан с ритъм и музика и ми беше ужасно фън.
Има място за всякакъв тип игри. Да, бих предпочел яка графика, як геймплей и ако стори в едно, но не винаги е възможно(да не кажа, че си е почти утопия).
Mitko6000 - Аз не искам всеки ден да откриват топлата вода, а само да държат нивото на вече постигнатите неща и да доразвиват кусурите. В 9 от 10 игри си говорим за тъп изкуствен интелект, при рейсърите за "ластични" състезания, при футбола за "флипер", при шутърите за хедшоти от майната си с автоматични оръжия, и същите неща години наред пак са налични в ААА-игрите. Ами явно не ревем достатъчно като малцинствата, защото тях ги слушат и вече в почти всяка игра има различни етноси (нищо против) и сексуални предпочитания (тук вече имам). Това ми е драмата в момента с гейминга и изкуството като цяло.
Това от бизнес перспектива, де. Понеже и Telltale размишляваха по същия начин и видяхме докъде ги докара това. Тъй че кой знае дали са прави или не. The Last of Us II ще покаже, мисля.
Но да, игри има всякакви за всякакви аудитории. Понякога и за мен е било окей просто да гледам филм и чат-пат да натискам копче на джойстика. Ако някое студио знае как да направи такава игра, а не заглавие, акцентиращо на геймплея - защо не? Най-лошото е да пробваш да правиш неща, които не можеш, тогава почти сигурно ще се прецакаш.
П.С. Между другото геймплеят според мен е най-трудното нещо за правене, особено зарибяващ такъв. От една страна всичко в гейминга е отдавна измислено. От друга - за да направиш качествен геймплей трябва да си геймър. Само че в голяма компания не е ясно дали гласът на геймърите ще се чуе до горните етаж, не е ясно шефът по разработката каква свобода дава и т.н. Което още повече затруднява всичко. Именно и заради това страхотните откъм геймплей игри не са супер много, а ако говорим за AAA - те са по-скоро рядкост. Именно защото имаме голяма йерархия, много интереси, много пари, което води до по-малко свобода.
Виж с историята наистина според мен няма какво ново да се измисли. Особено предвид, че хората не оценяват историите само в рамките на игрите, но тук влизат и филми, книги, сериали, всичко. Може да се пипа само начина на поднасяне, така че и изтъркана история да е свежа. Но тук за съжаление средният геймър не е особено взискателен, съответно получаваме основно посредствени продукти.
Също така, Iorveth е премахнат от играта по доста тъп начин.
Няма проблем, просто казвам, че не е перфектна. Има много малки и няколко средни проблеми с историята. И някои технически също.