Онова, с което Блъндъл е най-известен е създаването на Zombies режима, което се случва преди 12 години. Него видяхме за пръв път в Call of Duty: Worlds at War през 2008-а.
В последно време Activision започва да разчита все повече на Treyarch, които са отговорни за най-стабилните CoD заглавия. Според слуховете компанията ще стои и зад тазгодишното издание, въпреки че по план играта трябваше да се разработи от Sledgehammer.
Ако това се окаже истина, то това би означавало, че Treyarch няма да имат никаква почивка и ще трябва да извадят ново Call of Duty за две години, вместо три (те направиха Black Ops IV през 2018-а). Неофициално служители на студиото се оплакаха, че ще трябва да се преработват отново – дали пък това не е причината за напускането и на Блъндъл?
Едва ли ще разберем. Той пуска стандартно официално съобщение, в което благодари на Treyarch и Activision, както и на всичките си бивши колеги. Не са известни и бъдещите планове на Блъндъл.