hategame logo
Call of Duty: Black Ops 4 - с някои малки подобрения CoD може и да е приятен
пуснато на 26 декември 2018 от pseto
call of duty black ops 4 cover
Ето, че и след 7 поредни хейт ревюта за Call of Duty-та дойде време и за едно в ънхейтабъл. И то се казва Black Ops 4.
grafika 3
Графиката е окей. А пък когато няма ходене по стени и двойни скоци античният енджин на Call of Duty серията се оказва, че може да се крепи, без да изглежда архаичен.
zvuk 3
Все същото - нищо изключително, но все пак прилично изпълнение.
gameplay 3
Колкото и да искам да си изкривя душата - нещо в Call of Duty: Black Ops 4 ме караше да играя още и още, въпреки че ревюто можех да напиша много по-рано.
ocenka 2
И все пак... картите и оръжията в мултито на Black Ops 4 са копи и пейст, изоставянето на сингъл кампанията уж трябваше да доведе до повече разнообразие, но реално съдържанието се усеща по-малко от това на други Call of Duty-та. Фармът е адски много, особено ако няма Double Experience уикенди. Умишлено или случайно някои от нещата, които мразя в Call of Duty са пооправени тук - дотолкова, че играта да ми е приятна, но все пак Activision си остава Activision и догодина не очаквам нищо по-различно от обичайното.

call of duty black ops 4 5

Отвреме-навреме се чудя защо изобщо си купувам поредното Call of Duty. Досега игрите от серията попадат задължително в хейт ревюта, а за последните няколко можех да напиша статии и на "сляпо", без да ги играя хич, които да са право в десетката.

Явно покрай някакъв скрит мазохизъм си взех и последното заглавие от серията. Мислейки си, че и за него ще изплющя едно обичайно хейт ревю. Но за моя най-голяма изненада прекарах вероятно... 30 или дори 40 часа пред заглавието. Число, което нямаше как да достигна при болшинството Call of Duty игри, които ми ставаха екстремално скучни екстремално бързо.

Дали Black Ops 4 е класическо Call of Duty? В много свои аспекти - разбира се. Не се е случило някакво чудо изведнъж. Няма някаква драстична промяна. И много неща са си същите. Но все пак - някои от гадостите на франчайза са балансирани по такъв начин, че да не ми изпият цялото удоволствие от геймплея. И покрай Call of Duty: Black Ops 4 установих с изненада, че ми се повръща много само от някои неща в серията, докато с други мога да свикна...

...но както и да е. По същество ще говоря нататък, защото смятам да започна първо с историята. Каквато... всъщност е налична. Да, вероятно знаете, че тази година Call of Duty се отказа от сингъл кампанията си. Но вместо нея имаме някакъв хибрид между tutorial и вкарване на контекст какво изобщо се случва в заглавието.

call of duty black ops 4 9

Та годината е 2043, тоест действието се развива в съвсем близкото бъдеще. Тогава виждаме Савана, първият човек, натрупал лично състояние от над билион долара, да създава специален отряд от куп наемници.

Оттук нататък играейки с всеки от тях в tutorial-а научаваме неговата история. Като същевременно се запознаваме със спецификите на съответните персонажи откъм геймплей. След това се отключват и още кът сцени, разкриващи ни още от сюжетната нишка.

Естествено тук не говорим за "реална" кампания. По-скоро някакво повърхностно обяснение какво се случва в мултито. Което е... окей, колкото играта да не е без хич. Въпреки че и дори и краткото нещо като сингъл на Black Ops 4 е толкова клиширано и зле списано, че наистина се радвам, че Tryearch са се отказали от пълнокръвна кампания. Жалко само за ъпгрейднатия в кинематичния си аспект енджин на Call of Duty, който в последните години отбеляза сериозен прогрес и изглежда наистина красиво в кът сцените и motion capturing-а. Щеше да е добре, ако се оползотвори по адекватен начин с някоя читава кампания.

Но както и да е. Толкова по тази тема. Какво е налично в най-важното по принцип - мултито?

call of duty black ops 4 8

Три компонента, два от които съвсем познати. От които пък аз ще говоря почти изцяло само за един.

От една страна в Call of Duty: Black Ops 4 бива представен battle royale. Понеже е 2018 година, това е голямата мода и е задължително да го виждаме навсякъде... За него особено мнение нямам, понеже не мисля, че целия този жанр ми допада. Изиграх няколко мача, които се състояха в следното: играта те пуска някъде из картата, ходиш 5-6-10 минути и не виждаш никого, най-накрая някой те убива от майната си. И после пак отначало. Определено не е нещо за мен. Четох из нета, че Activision са представили подобрение на battle royale формулата... може и така да е. Онези които си падат по подобен тип заглавия вероятно ще могат да кажат.

Другият основен компонент са зомбитата. Режим, който Treyarch представи преди доста години в Call of Duty и който е неизменна част от всяка тяхна игра. И тук ситуацията си е все така познатата. До четирима души кооперативно трябва да се справят с огромен наплив от всякакви видове ходещи мъртъвци, опитвайки се да оцелеят най-дълго.

call of duty black ops 4 8

По традиция обаче акцентът е един и това е "стандартното" мулти. В което два отбора се изправят в различни режими един срещу друг, избивайки се отново и отново с френетично темпо (всъщност ако трябва да съм изцяло точен е наличен и класически детмач, в който всеки е за себе си, но всичко друго е отборно).

И така, тук идва вероятно големият въпрос - какво ме накара този път да не повърна при вида на Call of Duty и да ми се иска да го цъкам отново и отново?

Честно казано в един момент започнах да се чудя дали тотално не съм се промил, пречупил и след толкова години, в които неизменно цъкам Call of Duty през есента... то най-накрая не е започнало да ми харесва. Но всъщност причините са други. Има промени в геймплея и то видни.

Първото и може би най-важно - killstreak наградите. Едно от нещата, които ненавиждам най-много във франчайза. Онова, което помня от почти всяко Call of Duty напоследък е първа половина на мачовете, в която хората просто търчат и се стрелят и изведнъж от космоса почват да свистят лазери, да падат ракети, хипер силни хеликоптери да сеят смърт. И така човек почва да умира и умира веднага след прераждане, при което логичният изход е като цяло просто да излезеш от мача, освен ако не се падаш мазохист.

call of duty black ops 4 4

Това нещо е променено в Call of Duty: Black Ops 4. Killstreak наградите, особено най-силните такива, не се виждат толкова често. Дали те са супер ефективни? Да. Отново сеят смърт. Но за да се постигнат е нужно повече умение от минали Call of Duty-та. В които нерядко беше достатъчно някой да се скатае на точното място и да убие 5-6 пъти разни новаци, които тепърва заучават дадена карта.

Ако се замисля не съм сигурен дали разликите при killstreak наградите са умишлена промяна или напротив. Понеже се постигат със същия брой точки, с който и в предишни игри. Просто е по-трудно да се оцелее достатъчно дълго и основната причина е spawn системата. Която е по-агресивна, хаотична и безумна от всякога. И това бих посочил като критика по принцип... освен в случаите, в които негативното води до положителен краен резултат. Ако се замисля - май spawn системата косвено води до по-малко killstreak награди. Понеже е така направена, че докарва повече смърти на почти всички из картата! Но за нея - след малко.

Друга новост в заглавието е увеличената кръв на героите ни. Вече имаме 150 точки, наместо обичайните 100. Което означава, че друга моя традиционна критика за Call of Duty е балансирана някак. А именно - убиващите екстремално бързо оръжия. Сега е нужно още малко време за това. Може би 1-2 куршума повече, в зависимост от пушкалото. Което за стандартите на Call of Duty е значителна промяна.

call of duty black ops 4 16

Не, не казвам, че битките се развиват особено по-бавно. В общия случай играта си остава twitch шутър и онзи, натиснал спусъкът първи почти винаги печели. Но все пак... в Call of Duty: Black Ops 4 човек даже може да се измъкне, ако някой почне да го стреля в гръб отдалеч! Допълнителните куршуми, които трябва да вкараме в противник (и да получим ние) определено обръщат геймплея към онова, което аз харесвам от шутърите по принцип. А именно - по-дълго време за смърт и не оръжия, правещи безумен демидж.

Но нека повторя - Call of Duty си остава Call of Duty, нерядко се умира за може би секунда-две. Геймплеят почти винаги се състои просто в "задържаш спусъка и се надяваш на най-доброто". Но все пак... има стъпка в правилната посока.

Интересно е да се отбележи също, че автоматично регенериращата се кръв е изоставена в това издание на Call of Duty. Вместо това има различен подход - всеки герой има т.нар stimpack, който може да се ползва извън престрелка и който възстановява кръвта ни до пълните 150 точки.

call of duty black ops 4 17

Което означава, че практически всеки, който срещнете в Call of Duty: Black Ops 4 е на пълна кръв. Понеже регенерацията е бърза, а пък stimpack-овете могат да се ползват почти моментално един след друг без ограничение. Така дори и някой снайперист да ни излупа, то можем да се скрием зад кашон, да се регенерираме и да се върнем в пуцалката. Естествено е важно да не забравяме да натиснем L1, де. Понеже за разлика от предишни издания тук играта няма да започне да ни регенерира кръвта сама.

Честно казано този подход ми се нрави и то адски много. Адски дразнещо е, когато останеш на един шамар след престрелка и после умреш от първия полъх на вятъра, което се случваше преди в серията. Когато и регенерацията отнемаше известно време, докато започне и не съм сигурен дали възстановяваше пълната кръв. Сега човек може да се излекува моментално и да е готов за нова битка.

Така новата механика вероятно подтиква към повече агресия. Понеже човек получава куршуми, лекува се и се връща веднага в мелето. А не стои в някой ъгъл, чакайки първо да се регенерира. Заради това в настоящото издание на серията криещите се из ъглите са доста по-малко от преди. Което пък е допълнителен плюс.

Всъщност замисляйки се - в Call of Duty: Black Ops 4 системата на прераждане е толкова хаотична и безумна, дори и за стандартите на франчйза, че успява да убие каширането с пълна сила. По традиция в серията единия отбор стартира в единия край на картата, а другият - в противоположния. Известно време spawn-овете си остават такива, като в определен момент се сменят.

call of duty black ops 4 13

В Call of Duty: Black Ops 4 няма нищо подобно. Възможно е точките за прераждане да са полярно различни още след първата ви смърт! Тоест вие да се родите практически зад противниците ви! А те, от своя страна, след смъртта си да се окажат директно зад вашия отбор! Така още след изтичане на първите няколко минути хаосът е наличен с пълна сила.

Този подход определено ми харесва. Колкото и безумен да е. С пълния хаос няма каквато и да е илюзия, че оставайки на едно място някой няма някой да се роди зад вас. Напротив - това е почти гарантирано. Вие трябва да се движите и то доста, а пък ако се заседите - да внимавате къде се spawn-ват хората от отбора ви. Следейки внимателно mini map-а.

Да, хаотичните spawn-ове на Call of Duty винаги съм псувал. Но разликата е, че тук те са толкова агресивни, че практически всеки е принуден да се движи. Ако някой се е скатал, то почти сигурно след няма и 30 секунди или вие, или някой от отбор ви ще се е родил зад него и елиминирал. Така има по-малко криещи се зад някой ъгъл. Което е нещото, което ненавиждам най-много в серията. Да, инцидентно виждате някой легнал на скришно място, но върнете ли се веднага да му отмъстите почти винаги виждате едно безжизнено тяло - ако пичът е решил да си остане на мястото, или пък... нищо, ако говорим за някой по-разумен тип, който знае, че трябва да се движи нонстоп.

call of duty black ops 4 5

Забавното е, че на теория трябва да хуля колко е счупена новата spawn система, но тя поправя не едно, ами дори ако се замисля - потенциално две неща, които мразя в Call of Duty! От една страна има доста по-малко каширащи се нещастници, а от друга - както споменах горе вероятно и killstreak-овете са по-трудни за постигане именно защото няма "перфектни" позиции на картата, няма къде да се скриете идеално и да направите куп фрагове. Трябва да се действа с агресия, а ако някой наистина добър геймър извади як killstreak и изоре картата - то поне знам, че си го е заслужил.

Но да, нека кажа, че гадости като това да се родите и веднага да умрете, защото някой е открил огън и вие се раждате практически на път на куршумите са си налице. И адски често винаги има поне по един човек зад вас, което си е традицията на Call of Duty. Заради което в някои мачове, когато имате кофти късмет... просто умирате много без особен шанс да направите нещо смислено.

Продължавайки нататък ще отделя малко време за класовете герои. Една система, завръщаща се от Black Ops III. Като в случая малко или повече оставя... Overwatch усещане.

В началото на всеки мач можем да си изберем един персонаж от наличните десет при премиерата на Call of Duty: Black Ops 4, в момента 11. Всеки от героите има по две специални умения. Едно от тях може да се ползва периодично - може би един път на няколко минути. Другото е своеобразен Ultimate, който в общия случай активираме по един път на мач. Всъщност зареждането на ултимата зависи и от представянето ни, и от типа на умението. Някои по-силни, като например балистичния щит на Ajax, се активират в общия случай един път на мач (ако изобщо е и толкова, при слабо представяне можем и да не видим ултимативката). Същото важи и за тежкия гранатомет на Battery. Уловката е обаче, че тези умения имат потенциала за бързо вкарване на 3, 4, 5 фрага. Които пък могат да ни гарантират дори две killstreak награди... които да ни върнат в играта, ако губим здраво.

call of duty black ops 4 10

Докато други ултимативки, които са по-скоро със съпорт функции, се презареждат по-бързо. Например оградата, която може да издига Torque. Тя добре затваря някои choke point-ове, но и прави приличен демидж и то на противници, които я доближат. Като повечето знаят, че не трябва да го правят. Това очевидно не може да промени развоя на някой мач, поне не и драматично. Поради която причина и се регенерира по-често.

Герои като Crash например имат откровено поддържащи функции, като ултимативното им умение вдига максималната кръв на всички в отбора с 50 точки. Което очевидно не носи врагове пряко. И тази ултимативка често може да се пусне по два пъти на мач.

Общо взето най-силните умения според мен са от два типа. Едни от тях изискват повече умение - включително и в кой момент да ги активирате, за да не бъдете премазани преди да ги ползвате. Конкретно скиловете, осигуряващи супер силни оръжия. Понеже ако избързате можете или да бъдете убити от някой зад вас, или пък изобщо да не видите противник, докато изтече интервала за ползване на пушкало. Аз поне предпочитах да действам по-скоро на сигурно. С не толкова силните, но сигурни ултимативки. Все пак най-яките такива в точните ръце... са брутално добри.

call of duty black ops 4 1

Онова, което по-често ще ползвате обаче са стандартните умения. Които включват бойната граната на Battery, зашеметяващата на Ajax, мините, които може да залага Nomad, телената мрежа на Torque и други. Общо взето имаме микс от чист демидж и скилове, които помагат на целия отбор.

Ако трябва да съм честен - няма чак такова значение кой персонаж изберете. Напълно възможно е мачът да свърши, преди да се стигне до ултимативни умения от една страна. От друга - "нормалните" скилове могат да се пуснат 4, 5 пъти максимум в един мач. Което означава евентуално толкова на брой фрагове, ако сте достатъчно ефективни с тях. Но това е оптималното положение - в общия случай нещата не се развиват точно така. Най-често атакуващите стандартни умения ви осигуряват 1-2-3 врага или нещо от рода.

Call of Duty: Black Ops 4 не е Overwatch. Ако не сте достатъчно ефективни с нормалните ви оръжия ще сте в дъното на класациите по точки във всяка среща - независимо колко добре ползвате определен клас войници. Макар че все пак ако не сте тотални катили и се опитвате да цъкате отборно може и да печелите, понеже примерно Crash е доста як поддържащ герой и бъфовете му определено наклоняват везните в наша полза.

И продължавайки нататък... май е редно да се мине към оръжията.
При които първото разочарование е, че не са особено много. Във всеки от обичайните за Call of Duty класове има по 3-4. И са все пушкала, които са общо взето копи и пейст от предишни Black Ops игри.

call of duty black ops 4 11

Не само това, но и е нужен прекалено много грайнд, за да отключим по-хубави оръжия, а преки пътища, каквито имаше в някои предишни Call of Duty заглавия тотално липсват. Няма например token-и, с които да си отворим финалния снайпер или последното узи. Трябва да трупаме нива на акаунта и това е. Който подход хич не ми харесва.

Особено и при положение, че част от оръжията имат тъй наречените Operator mods - става дума за специални модификации, отключващи се на последен левъл на оръжието. Някои от тях са екстремално ефективни, но за да стигнете до тях е нужен много фарм (и много фрагове!).

Така на моменти може да изглежда, че в Call of Duty: Black Ops 4 онези с повече часове са по-ефективни просто защото са отворили най-хубавите оръжия и са ги ъпгрейднали на макс. Да, нека съм честен - балансът е приличен и някои от първите достъпни оръжия не са никак лоши. Всъщност според мнозина IRC-7 е небалансирано добро пушкало. За мен и картечницата Titan също е доста добра. Реално и снайпера Paladin. С всички от които можете да играете от първо ниво. Което е хубаво.

call of duty black ops 4 14

Но все пак - не е задължително тези оръжия да ни допаднат. А останалите се отключват... с много часове игра и много фарм. Някои от последните пък определено са почти небалансирано добри, но за тях е нужно да прекарате много, много, много часове пред CoD: Black Ops 4 (а след това - още повече, докато ги ъпгрейднете на макс...).

Окей, развиването на оръжията си е забавно. Макар и да е реализирано в съвсем познат Call of Duty дух. Колкото повече фрагове запишем с нещо - толкова по-хубави attachment-и отваряме за него. Което означава по-удобни за ползване оптики, намален откат и тъй нататък. Плюс споменатите operator mods. Приятно е да се стигне максималното ниво на дадено оръжие... но пък от друга страна - разочароващо, ако се окаже, че то не е максимално ефективно и като цяло сме си изгубили времето с него.

Другото нещо е, че някак ако играем прекалено много с едно и също пушкало играта става супер еднообразна. Поне при мен беше така. Вероятно една от причините да играя толкова много беше опитите да ъпгрейдна ново оръжие до максимален левъл. Но в един момент, когато имах няколко на по 7-8 ниво на няколко подобни и знаех колко грайнд ми трябва за финалното 13-15 (в зависимост от оръжието) някак съвсем ми се отиграваше.

Иначе ако говорим за самите престрелки е редно да отбележа, че те са си типично Call of Duty. Да, кръвта е повече, тоест щетите ефективно са намалени. Но пък все пак куп оръжия имат лазерна точност през цялата карта. Така картечниците като цяло са почти задължителни, въпреки че и със снайперите (например споменатия вече Paladin) може да е забавно, понеже 1-hit-ват и ако имате приличен мерник, то можете доста ефективно да се справяте с вразите.

call of duty black ops 4 2

Все пак - лазерните пушкала са си тук, отново, аз предпочитам отката... ама нейсе. В Call of Duty явно няма да го видя, то щом дори и в Battlefield малко по малко го променят, то какво можем да очакваме за CoD.

Що се отнася до цялостното персонализиране на героя, то тук няма да видим нищо ново за серията. Наличните Perk-ове са си все същите, каквито са и открай време. Те ни дават някаква свобода да доразвием своя стил на игра. Някои хора предпочитат да търчат като телета из картата и взимат perk-ове за скорост и такива, които не позволяват те да бъдат проследени от противниците (например UAV-то). На мен ми харесваше да съм по-внимателен, взимайки perk-ове, с които мога да виждам моите съотборници през стените и чувайки противниците около мен. Но пак казвам, обичайни неща за серията. Все пак е приятно, когато с течение на времето отключиш всичко, с което да си доизкусуриш игралния стил, но по спомени предишни Call of Duty-та предлагаха доста повече разнообразие.

И реално това е всичко, което предлага Black Ops 4 откъм геймплей. Да си намерим любимото оръжие и да си доизкусурим стила чрез perk-овете. Понеже отключим ли повечето неща... онова, което поне мен ме караше да пускам още един и още един мач общо взето ще се намали драстично като ефект.

call of duty black ops 4 6

Наистина различните карти изискват своя подход. Едни са типичните метър на метър, други са с малко повече налични разстояния. В първия тип ви е нужно стрелящо бързо оръжие за къси дистанции, в другите - такова, подходящо и за по-далечни. Съответно само с един стил на игра няма да стане, примерно ако искате да пукате само със снайпера. Нужно е да развиете повечко оръжия, да направите няколко различни билда.

И все пак - нужен ни е повече грайнд и толкоз.

Като стана дума за картите - нека да кажа, че и те са съвсем окей. Общо взето това, което Treyarch са направили е да вземат по-добрите нива в мултито от Call of Duty франчайза и да ги изсипят в Call of Duty: Black Ops 4. В резултат голямото количество плява, типично за серията, не фигурира тук.

Да, някак ми е трудно да обявя хващането на 10 или повече читави нива от франчайза и вкарването им в една игра като някакъв гениален ход. Напротив, типичен такъв е за Activision - претопляне на старото и продаването му като ново. Но крайният резултат е, че Call of Duty: Black Ops 4 имаше предимно приятни за цъкане карти. Тъй че предполагам, че криминалният подход на Activision/Treyarch горе-долу имаше позитивен резултат тук.

call of duty black ops 4 15

Макар че се сещам - от двете компании твърдяха, че са заебали сингъла само за да предложат повече съдържание в мултито. Но реално и картите в него, и оръжията, и perk-овете са директно копи и пейст от минали игри. И дори не са толкова много като количество, по-скоро са доста малко. Ама... Activision gonna Activision.

А, да, преди финалните думи нека отбележа едно нещо, което ме израдва на макс - бруталността. Играта започва с логото на Raven, които познаваме със Soldier of Fortune игрите. И тук подходът им се усеща.

Когато настъпите мина човечето ви изхвърча в небето с откъснати крака. Когато ви удари някой killstreak от небето се превръщате в разчленена телесна маса, пръсната наоколо. Когато с гранатомета на Battery ударите няколко противника виждате куп откъснати крайници от изтрепаните ви врагове.

call of duty black ops 4 5

Доколкото това може да изглежда като детайл, на мен ми направи страхотно впечатление. От една страна действа като нещо, намаляващо стреса - дори и когато умра като видя горкото ми човече разкъсано на парчета ми става едно такова хубавичко. И другото - във времена на екстремална политическа да видим нещо класическо от Raven си е определено приятно.

И така, финалните думи.

Call of Duty: Black Ops 4 може и да е повече от същото в своята есенция. Но пък някои от детайлите, които кой знае - може и да са били супер дразнещи за мен - са променени.

Оръжия, които убиват по-бавно. Killstreak-ове, които имат минорна роля, а не доминират всеки мач. Минимално количество camper-и и добри за стандартите на Call of Duty карти.

call of duty black ops 4 18

Всичко това предложи за мен една приятна, безмозъчна, хипер аркадна пуцалка. В която просто влизаш и стреляш някакви хора, псуваш малко като те убият по гнусни начини, вероятно и те те псуват теб по същата причина, когато ти ги убиеш. Гърмиш час-два след работа и изключваш конзолата.

Няма особено значение дали печелиш или губиш. Нерядко в най-силните ми мачове се оказваше, че останалата част от отбора ми е била премазана брутално и обратното - в когато бях с два фрага и десет смърти се оказваше, че всъщност сме унищожили опозицията със значителна разлика.

Нямаше значение. Дали печеля или губя. Как се представям. И тъй нататък. Влизаш, стреляш безмозъчно и си заминаваш.

Да, това е цялото Call of Duty открай време. Съвсем наясно съм. Но при по-малко гадости се изнервям по-малко в Black Ops 4 - дотолкова, че дори ми беше предимно приятен. Дотолкова, че да напиша първото положително ревю за Call of Duty.

call of duty black ops 4 3

Макар че реално това почти се случи и с друга игра на Treyarch - Call of Duty: Black Ops II.

Последно - дали бих препоръчал настоящото издание на Call of Duty? Не съм особено сигурен. Може би наистина свикнах със серията. Може би ми се играеше точно някакъв такъв безмозъчен, аркаден шутър. А може би Call of Duty: Black Ops 4 наистина включва подобрения в геймплея... кой знае.

(И да спомена нещо, което забравих - играх на PlayStation 4, както правя задължително с Call of Duty от известно време насам. Пиша изрично това, понеже CoD за PC и PS4/Xbox One се различава значително откъм усещане и е напълно възможно за конзоли да е окей, но за компютри - прекалено небалансиран и дразнещ.)

Коментари
bojosan avatar
bojosan
26 декември 2018
За тaя прекопирана и претоплена помия е малко да се каже че е зле.Единственното и хубаво нещо и е че може да издържи като доказателство в съда при едно евентуално дело срещу АV за обида и гавра с геймсъсайти-то.
pseto avatar
pseto
27 декември 2018
Така е. Не съм сигурен дали има и едно ново нещо в това Call of Duty, оръжията и картите са копи и пейст, пърковете, всичко.

И все пак някои малки разлики в баланса го направиха приятно за мен този път. Лудост.

Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
26 декември 2018
Изтрит коментар
voxy avatar
voxy
30 декември 2018
Blackout-модът отделно ревю ли ще му правиш, че си му пуснал една снимка от него?
За мен по-добре че махнаха кампанията и без това беше нещо набързо скалъпено и минаващо се за 5-6 часа, още не съм минал тази на миналото CoD.
pseto avatar
pseto
31 декември 2018
Мне. Тея battle royale-и изобщо не са за мен, а пък точно в Call of Duty ми се вписва по някакъв нелеп начин. В единия режим има нонстоп действие и за 1 минута си умрял 2-3 пъти и/или си направил 4-5 фрага, супер бързо темпо, в другия пък се изплякваш на някаква огромна карта и бродиш като скитник по няколко минути, докато видиш жива душа.

А кампанията - по-добре без нея, да. Макар че все пак с нейното отрязване трябваше да има повече съдържание като цяло. То фактически "новото" е Blackout, другите два режима, са си все същите. А според мен доста повече хора играят "класическия" мултиплейър от battle royale-а.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл