Защо ли?
Наскоро Bethesda разкри, че по някаква причина Sony се възпротивява на мод поддръжката в PlayStation 4. Не се посочиха причини за това. Явно обаче японската компания е преценила, че все пак не е добре да спира подобни функционалности.
Така модовете ще са налични, но... има уловка, разбира се. А именно – няма да е възможно ползването на външни asset-и. В което число влизат текстури, модели, музикални парчета и други. В резултат модовете за Fallout 4 и Skyrim: Special Edition трябва да използват единствено съдържанието, налично в оригиналните игри.
Според Bethesda „почти всички“ модификации не ползват външни asset-и. Някак обаче твърдението може да се постави под съмнение - звучи леко политическо коректно.
Въпреки всичко е добре, че все пак има модове в някакъв капацитет за Fallout 4 и Skyrim: Special Edition (който пък очакваме на 28 октомври в продажба).
Още по темата
6 октомври 2016 в 20:01
FAIL модове за FAILout за FAIL платформа! Какво по-нормално от това?... /
Поправих ти го, че го беше пропуснал в бързината.