Ако изключим клипчето обаче научаваме какво можем да очакваме от играта. Основният режим в мултито ще се казва Fireteam, като в него ще участват едновременно 40 човека. Любопитното е, че не говорим за 2 тима по 20 души - вместо това ще имаме 10 по четирима. В стил батъл роял. Но Fireteam ще има малко по-различна идея. От една страна имаме много различни отбори, но от друга - целта ни няма да е да сме последните оцелели. Вместо това ще имаме задачи за вършене из картата, които ни носят точки (и евентуално победата, ако имаме най-много). Ще са налични и куп превозни средства за по-бързо придвижване.
Естествено няма как да се мине без маркови режими като отборния детмач.
Научаваме също, че класовете от последните няколко игри ще бъдат изоставени. Вместо това имаме завръщане към предишните заглавия от серията, при които не си избираме определен тип войници преди началото на мач (притежаващи специални умения).
Друга новост е при killstreak наградите. Вече при смърт няма да губим прогреса си, което явно цели по-бърз геймплей и по-малко криене по ъглите. Все пак ако не умираме наградите се отключват по-бързо.
В Black Ops Cold War времето, нужно ни да убием противник, ще бъде намалено - за мен в серията то така или иначе е прекалено ниско, но явно ще имаме още по-смъртоносни оръжия тук. Именно и заради това ще има промяна при killstreak наградите - тъй като явно те ще се отключват по-бързо, то след ползването им ще влизат в глобален cooldown (за да не бъдат спамени).
Един от плюсовете на Call of Duty: Modern Warfare от 2019-а - Gunsmith системата, при която имаме огромен контрол и разнообразие при персонализирането на оръжията, се завръща и ще бъде обогатена допълнително.
Дали всичко това е достатъчно, за да бъде Call of Duty: Black Ops Cold War успешен? Ще имаме отговори на 13 ноември, когато очакваме играта за PC, PS4, Xbox One, а също и Xbox Series S/X. Ще има и версия за PS5, но тази конзола още няма дата на премиера.