Не се залага обаче единствено на количеството. Самите диалози са по-дълбоки от преди, особено пък тези с членовете на екипажа ни. Заедно с това се добавя, че в числото 1200 не влизат „съдържатели на магазини“ във виртуалната вселена, а по-сериозни персонажи.
Което не бива да ни изненадва. В BioWare винаги е имало фокус на диалозите и Mass Effect: Andromeda няма да е изключение.
Самата игра очакваме в продажба на 23 март в Европа за PC, Xbox One и PS4. Още днес обаче стартира възможността да цъкаме 10 часа в Origin/EA Access – стига да сме платили абонамент за услугата.
Още по темата
Повече ме притеснява, че играта е скучна. Няма я епичността от предишните части, непрекъснато имам усещане за deja-vu, всичко е същото, но с нови скинове. Наистина още съм съвсем в началото на tral-a, но на заглавие от такъв мащаб трябваше бъде съвсем друго. Може би разчитат само да на името, както при SW Battlefront, че хората вече знаят какво е това, но е жалко. Или наистина на Bioware им е по-важен екшъна, но и той е дървен cover-based флегматичен TPS (както в МЕ3), с гадна камера. Все пак имаме вече скок
На този етап не препоръчвам да я купувате. Освен това има и гадни конзолни менюта, абе то е ясно защо скапват голяма част от заглавията, ама тук е доста болезнено. Може би на 75% намаление след време ще си струва, защото има доста да се обикаля, да се гледат филмчета, пата-кюта и така.
А, и музиката хич я няма.
А озвучаването... пак същия подход като в The Witcher 3 и куп независими игри - хващат се едни и същи британски актьори на килограм, които рецитират вероятно без дубъл и те това е. 1200, 1500 персонажи - все тая, при положение, че звучат по-еднакво от Нолан Норт. И докато при The Witcher 3 се прощава, то при Andromeda и претенциите на BioWare и EA... както казах и в другата тема - нещо ми подсказва, че компанията ще глътне дървото скоро и това е лебедовата им песен. Особено ако Andromeda се продава зле...