Но дали тя няма да е своеобразен spinoff на Assassin’s Creed? Отговорът идва от Ив Гиймо, шефът на Ubisoft – не.
„След Assassin’s Creed IV искахме да останем на пиратска вълна, да направим нещо по-голямо и силно“, казва Гиймо. Той добавя, че е било решено Skull and Bones да бъде превърнат в нова серия, за да не бъдат ограничавани по никакъв начин разработчиците от Ubisoft Singapore.
Доколкото играта изглежда подобна на вече видяното в Assassin’s Creed, то ще има и допълнителни екстри като мултиплейър – определено идеята на мащабни битки с кораби звучи супер.
Остава обаче да видим дали Ubisoft ще успее да избяга от цялостното еднообразие, в чийто капан попада прекалено често със заглавията си напоследък. Skull and Bones чакаме във втората половина на 2018-а за PC, Xbox One и PS4.