hategame logo
Sony изненадани от обявения наследник на Xbox One
пуснато на 17 юни 2016 от pseto
xbox one ps4

Насред изложението E3 от Microsoft обявиха, че Xbox One ще се сдобие с наследник в лицето на Scorpio. Макар и да беше разкрито, че двете конзоли ще бъдат поддържани едновременно, то е ясно, че идеята е новият по-мощен модел да измести настоящото поколение на устройството.

Microsoft обаче не само обявиха Scorpio, но добавиха, че платформата ще се появи в продажба в края на 2017 година. Заедно с това беше разкрит и ключов детайл – изчислителната мощ. Тя ще е 6 терафлопа, което е 4.5 пъти повече от тази на Xbox One – 1.3 терафлопа.

И всичко това е изненадало Sony!

„Изненадан съм, че Microsoft обяви нещо една година предварително“, казва Андрю Хаус, шефът на Sony Interactive Entertainment. Той разкрива и защо – тенденцията в днешно време технологичните продукти да бъдат обявявани малко преди пазарната си премиера.

„Мисля, че всичко е свързано с Apple и техния „наличен в продажба сега“ подход. Самите ние представихме концепцията на PlayStation 4 през 2013 година и всички попитаха – „Къде е кутията? Как се осмелявате?“. В този момент осъзнахме, че не ние сме се променили, а светът около нас“, казва Хаус.

Каква обаче е разликата между Sony и Microsoft? В крайна сметка японците също потвърдиха, че готвят нова конзола – Neo. И то преди това да направят Microsoft. И тук Хаус има обяснение.

Разликата според него е, че Sony са обявили, че имат нещо в подготвителна фаза, колкото геймърите да не се надяват на нова конзола по време на E3. Но пък липсваха всякакви детайли. Докато Microsoft обявиха и кога Scorpio ще се появи в продажба, и най-важното – каква производителност можем да очакваме.

Разбира се можем да гадаем каква е била логиката на софтуерната компания. Няма да е изненада, ако целта е Sony да бъдат притиснати. Слуховете твърдят, че Neo ще се появи рано следващата година. Което значи, че платформата вероятно е в доста напреднала фаза на разработка. Но ако нейната производителност е по-ниска... то това ще даде предимството на Microsoft. Чийто Xbox One беше критикуван за слабия си сравнено с PS4 хардуер.

Е, явно борбата за следващото конзолно поколение започна. Заедно с различните блъфове между големите компании. Жалко само, че PS4 и Xbox One изкараха само три години, преди да започне да се говори солидно за наследниците им.

Коментари
undefined
mi6o0o
17 юни 2016
И все още не мога да намеря смисъл от тия конзоли при положение ,че ще вървят в крак със старите.Каква мотивация ще има консуматора да купи новата конзола,ако ще може да играе игрите и на старата си?Все съм си мислил,че графиката е важна,но да даваш един куп пари за да видиш как една игра ще изглежда по добре не си струва(да не говорим и за нуждата от 4к телевизор).Ако включат някакво VR устройство в пакета на разумна цена може и да си струва.Но при положение,че нито една игра няма да е екслузив за тия конзоли наистина не виждам смисъла от тях.Всички гейм производители преди време говориха,че псто щяло да умре като стане въпрос за гейминг.Но като гледам накъде вървят нещата,те започват да вървят лека полека към тази насока.Крайно време е да пуснат някаква ъпгрейдъбъл конзола и да се фокусират върху контролерите и други неща,които все още са си минус за тях,от както са се появили на пазара.Шибаните джойстици са отживелица.
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Де да имаше нещо за което се правят игри и няма нужда от update за хиляди, и да идва с метод на управление който не натоварва гръбначния стълб и раменете - да речем джойстик...
Oh wait...
nightwarrior avatar
nightwarrior
17 юни 2016
Другото както и да е(макар да не съм напълно съгласен), ама джойстика е най-дебилният аргумент изобщо. Подготви се за шок - на РС може да се играе с всякаква периферия!
milioner4e avatar
milioner4e
17 юни 2016
Има стабилни геймърски столове за по 100-120лв и се играе перфектно и пред пецето ама пецеджийте едва ли ще дадат толкова.Те взимат дървеното столче от кухнята на баба си или табуретката от холът и там се гърбят.
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Skygleam avatar
Skygleam
17 юни 2016
Де да имаше нещо като конзола, която може да се ъпгрейдва, да се използва за други неща освен за игри и да се ползват други методи на управление - да речем клавиатура и мишка... oh wait...
PornFlakes avatar
PornFlakes
17 юни 2016
пмп цъка на табуретка confirmed
pseto avatar
pseto
17 юни 2016
Последното нещо, което представлявам на стола си е "изгърбен". Всъщност по-често съм изгърбен, когато играя някъде на диван/канапе на конзола, понеже не мога да се облегна по такъв начин, че да ми е удобно да играя и сядам на ръба. Тъй че при мен PC = удобно облягане, джойстик = изгърбване. Въпрос на гледна точка. (Е, у нас съм си все на един и същи офис стол, тъй че старият ми кръст не се мъчи. )

@mi6o0o - лошото е, че за старите конзоли игрите ще бъдат скопени. И ще изглеждат доста по-зле, отколкото сега. Защото ще се правят претупани и набързо скалъпени портове. Понеже е по-лесно да се работи на хубав хардуер, отколкото на скапан. А и е далавера за Sony и Microsoft. Тъй че не само новите конзоли ще предлагат по-хубава графика, но и старите - по-гадна от сега. И вече мотивациите се... променят.

lyubohar avatar
lyubohar
17 юни 2016
I see what you did here
Charcharo avatar
Charcharo
18 юни 2016
"Де да имаше нещо за което се правят игри и няма нужда от update за хиляди, и да идва с метод на управление който не натоварва гръбначния стълб и раменете – да речем джойстик…"

Да, PC. Готово

sauron93 avatar
sauron93
17 юни 2016
Лошото е че 2-3 години след появата на тези подобрени версии ще има пак подобрена версия ,ще станат като смартфони. Сега сони и мс намериха начин за повече печалби и няма да се спрат отсега нататък ..
lyubohar avatar
lyubohar
17 юни 2016
Те точно смартфоните ще им изядат главата на конзолите, не PC-то.
pseto avatar
pseto
17 юни 2016
От 2-3-4 часа се опитвам да напиша една по-дълга статия за положителен сценарий при обявяване на новото конзолно поколение в лицето на Neo и Scorpio. Написах две статии по две уърдовски страници и ги премахнах. В главата си оборвам всеки положителен сценарий - просто не мога дори да си го представя като фантазия. Тип някоя мацка да дойде да ми кацне на хуя сега. Това е по-възможно, отколкото едновременна поддръжка на Xbox One/Scorpio и PS4/Neo едновременно.
undefined
Frost
17 юни 2016
Те да вземат да правят,читави игри.Да спират да си мерят пишките.
undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
Смартфоните щели да изядат конзолите. Все съм виждал заблудени ПеЦеджии ама ти биеш рекорда
milioner4e avatar
milioner4e
17 юни 2016
Абе смех и половина са пецеджийте.
Точно цъкането с пръсти върху малкото екранче с ръбата графика щело да замени кефът от играта с удобен пад пред 42 инча TV.
Не им се смейте,те са пецеджий и толкова могат.
Преди 9-10 години като имаше истерия по java игрите,пак някои разправяха такива глупости,че това било бъдещето и пецетата и конзолите вече загивали.
lyubohar avatar
lyubohar
18 юни 2016
Нямам предвид да играеш на телефона, Айнщайн. Това, което имам предвид е, че телефонът спокойно може да ти е едновременно и "конзолата", която ще ти движи играта, и джойстика. Екранът пак ще е TV.
God avatar
God
17 юни 2016
Просто Майкрософт виждат, че настоящият конзолен модел няма бъдеще и търсят начин да променят нещата, с това унифициране на платформите и т.н. Сега дали това е бил най-успешният ход, времето ще покаже. Във всички случаи Сони са притеснени, защото трябва да изоставят сладкият си печалбарски модел, от който им растяха неимоверно задниците, и да мислят как да отговорят на М$.
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Ако PC-то не ти е същата стая с тв? Прибираш се от работа и почваш да влачиш захранванета и разклонители, да не говорим за разкачването на pc-то същото се отнася и за дете на 12 години, а не само за работещ възрастен. Сега ли осъзна значението на думата компютър? Самата операционна система и дизайн правят компютъра в малката кутия предназначен за едно нещо - игрална конзола. Приемете, че повечето хора избират конзолите именно защото са прости, това им дава преднината в индустрията. Включваш, цъкаш и изключваш. Докато pc (windows) не е оптимизиран само за гейминг и си иска своите неща преди да включиш и почнеш да цъкаш, update-и, драйвъри, платформи - стийм ориджин и т.н. Повечето хора не искат да се занимават с всичко това и избират по-добрия и лесен начин - ps, Xbox
nightwarrior avatar
nightwarrior
17 юни 2016
Реално ексклузивите продават конзолите, така е било винаги. То затова и продължават Сони да стискат игри за заложници. Ако нещо е наистина по-добрата платформа, нямаше да има нужда от изкуствено стимулиране на продажбите, но нека пускат по нещо, че и Сашето да се почувства човек.
igra4 avatar
igra4
17 юни 2016
Прав си Псе. Примерно ако закрият конзолите, аз игри няма да играя, защото не харесвам и не играя на ПеЦе. Просто хората си ги кефи да играят на конзоли, а не ПеЦе.
undefined
Конзолен Килър
18 юни 2016
Просто не виждам смисъл да хейтиш нещо, което явно те кефи. Щом си го купил значи те кефи и щом го играеш. Хейтиш явно за да се правиш на интересен.

Просто едно не може да разберете, Ротен го каза смисъла на конзолите е много по-голям. Аз съм играл на НЕС и т.н. имах и период на който играех на ПеЦе(за който съжалявам,защото вместо конзола тогава си купих по-мощно ПеЦе).

pseto avatar
pseto
17 юни 2016
Последния път като си пуснах конзолна игра на Ubisoft за конзола, май Far Cry Primal беше, ми изгуби половин час да си намеря акаунта за Uplay, да го синхронизирам, да го свържа с конзолата, да си направя ID и прочее. Шибана работа, особено с джойстик. Battlefield Hardline ми отне още повече време, понеже нещо се прееба от страната на EA и изгубих 2-3 часа, докато си свържа Origin акаунта с PlayStation Network акаунта. Е, поне индиецът беше дружелюбен и полезен. Като видиш Hello, friend и можеш да се сетиш с коя част на света говориш.


Конзолите не са толкова лесни, колкото звучат. Последните 3-4-5 пъти като си пусках конзолна игра трябваше да чакам задължителни ъпдейти, някои от които отнемащи един, два часа. През мега бавния и недъгав PlayStation Network. Да, PS4 е конзолата, на която съм избрал да играя, но винаги ще я критикувам в някои неща. И да, конзолите - днес поне, не са точно това, което някога бяха. Ръгаш дискетата и играеш.

В този ред на мисли говорите малко наизуст. Играя достатъчно и на конзолата, и на PC-то, че да извадя позитивите и негативите на двете. Конзолите не са никак розови.


@Конзолен Килър - ще ми кажеш ли с ръка на сърцето, че шутър се играе по-добре с джойстик? Понеже някой ден с радост бих играл с мишка и клавиатура срещу човек с джойстик на Quake 3/UT. Ако загубя... ще е голям срам, макар че остарявам с пълна сила и ставам все по-бавен в шутър игрите - просто не виждам как тези игри ще се играят ефективно с джойстик. Или каквото и да е друго. Има разни изроди из YouTube, дето правят чудеса с джойстик, ама това далеч не е средния човек. Изобщо не говоря за изродите на старите игри. Искам да видя някой да играе така с джойстик:

@nightwarrior - прав си, имаше "остатъчен" ефект от предходното поколение. Може би немалко хора са очаквали още като преди, не знам. Но за година и половина силни, "незабравими" ексклузиви за двете платформи нямаше, а поне PS4 продължи да се харчи ударно. Навик ли е, какво ли, не знам. Ама не мисля, че ексклузивите вече имат такова голямо значение.

P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Простия факт който някои хора не приемат...
pseto avatar
pseto
18 юни 2016
Ех, нека да действаме в рамките на нормалните дискусии, че хич не обичам да трия.
undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
Отново размазващ Ротен. Много точно го е казал ако търсите електронни спортове и т.н. тогава се целете в ПеЦе - це есче, LoL, WoW и т.н.

А и Псе не си прав, вярно че доста често игрите си теглят пач, но ми се е случвало 50GB игра да се инсталне за под минута от диск, но на мен ми е все тая, все пак не съм някое треперещо хлапе, което няма търпение играта да зареди, мога и 3-4 часа да изчакам

undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
Псе, за мен е по-удобно с пад. Вече тотално съм отвикнал да играя с мишка и клавиатура. Предимството за мулти е така, но нали като играеш на конзола играеш с други хора които са с падове Както и да е, аз мулти почти не играя вече от времето на цс 1.6.
undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
Microsoft решиха да включат и ПеЦе-то във войната със Сони. Тоест от точат кинти и от ПеЦе релийзи на някогашните xbox exclusives, но даже и в тоя вариант пак изостават от Сони.
Както писах по рано Сони са сами срещу всички, но тяхната стратегия е да залагат на качествените игри - Only on Playstation
undefined
Конзолен Килър
18 юни 2016
Ами по-принцип така е, но има хора в това число и аз които не играем стратегии и RTS. Следователно и най-малкия шанс да ползвам PC отпада.

Ще е хубаво да не превръщаме и сайта на PSE-то в PCM

PornFlakes avatar
PornFlakes
18 юни 2016
Еми ок, като горд притежател на GayStation 4, ShitBox Cone & достойно PC, ще ти кажа как протича нормалния ми релакс от понеделник до петък. Връщаме се от работа към 7, правя бърза манджа докато слушам подкаст от телефона, или съм набичил цифровата от всекидневната, хапвам пред пц-то докато разглеждам обичайните сайтове и след това или продължавам с монотонното сърфиране, ако нямам ангажимент, или както ми е тръгнал навика в последно време, пускам Assetto Corsa или Dirt Rally и дотам.

С изключение на Uncharted 4, конзолите събират прах от месеци. Кофти ми е, че го казвам, но на този етап ShitBox-a се изчерпа. Sunset Overdrive & Fiorza бяха единствените предимства на това говедо, ама MS не са наивни, усетиха си фейла и айде. Кръгом към пц. PS4 поне има готин интерфейс, та става за нетфликс и ютюб, особено ако си свържа тела към тубата и ползвам тъч клавиатурата, но в интерес на истината нетфликса и ютюба на смарт тв-то в спалнията са 1:1 с тези на конзолата, тъй че е все в гъз.

При всички положения, ако ми говориш за удобство в полза на конзолите, стига си кесил на табуретка пред пц-то. За мен това си е най-комфортната платформа за джиткане (тая дума от кога не съм я ползвал)

pseto avatar
pseto
18 юни 2016
Кой е казал, че трябва да се стига до крайности? На мен някои игри са ми по-приятни за PC, други за конзоли, ако имам избор - правя го за подходящата платформа. Ето, FIFA/PES предпочитам за конзола (логично), приключенските - както дойде, шутърите - задължително PC и т.н. И компютрите си имат минуси, и конзолите, имат си и плюсове - кой е казал, че трябва да се избира само едното.
pseto avatar
pseto
17 юни 2016
Не мисля, че в момента ексклузивите продават конзолите. PS4 продаде 40 милиона без... ами, почти никакви ексклузиви. Реално тая година криво-ляво се появиха разни тип Uncharted 4, но преди това имаше 3-4 игри още. Смисъл пет игри на кръст за три години не са достатъчни за 40 милиона продажби. И при Xbox One - пак така, пет игри на кръст за 22-3+ милиона продажби. Мисля, че ексклузивите като концепция общо взето замират. Досега не са онова, което бяха миналото поколение. Да кажеш - "Уау, даеба".


Иначе Microsoft - те сега осъзнават, че нищо не губят. Или рекламират Xbox One, или Windows 10 - все си е под тяхната шапка. Защо пък да не ги унифицират? Хем си рекламират новия Windows, хем и конзолата. Не мисля, че показват, че нямат вяра в Xbox One, просто действат в контекста на "с един куршум два заека".

PornFlakes avatar
PornFlakes
18 юни 2016
***, ще ти го напомня това за хейта, следващия път когато изкараш пост коментар срещу ПЦ. Прави разлика между хейт и обосновано мнение.
undefined
Конзолен Килър
18 юни 2016
Ами Blackbird оопс Pornflakes, продавай конзолите и се кефи на ПеЦе. Това ми звучи все едно аз да играя на ПеЦе и да го хуля, не те кефи не се занимаваш, има лесно.
nightwarrior avatar
nightwarrior
17 юни 2016
Правите грешка. Нямам проблем с изборът ви на плаформа. Ако това ти е личният вкус, ако щеш цъкай и на тетрис. Проблемът е, когато почвате да изкривявате нещата. Да ми обяснявате, че на конзоли било по-добре, щото играеш с геймпад или че било по-добре, щото си могъл да си я вържеш за телевизора(видиш ли, да вържеш компютър за телевизора е нещо невъзможно явно). Та те самите конзоли вече и откъм хардуер и от към архитектура са едни орязани, предварително сглобени РС-та с по-различна операционна система.

pse, сега не, но игри като Last of Us бяха още пресни в съзнанието на хората, та колко преди излизането на PS4 излезе играта? Нормално е хората да очакват още от същото, че им се обещаваха и едни резолюции и кадри в секунда, друг е въпросът дали го получиха.

PornFlakes avatar
PornFlakes
18 юни 2016
Ма не, това просто му беше стария ник
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Аз говоря за средносстатистическия човек който цъка за кеф и релакс, той ми праща някви които си оставят нервите всекидневно за да са на спортно ниво. Пак споменавам, че такива неща обикновенния човек не го вълнуват. За акаунтите, ако не си пускал от много време естествено че ще чакаш, но обикновенно windows и приложенията му + драйвъри и платформи ти искат update всяка седмица, пак неща които се избяхват ако се интересуваш само от 1-2 часа игра през ден.
undefined
Конзолен Килър
18 юни 2016
***, защо стана агресивен?
PornFlakes avatar
PornFlakes
18 юни 2016
Ма не бе, защо ще ги продавам, като чакам 2-3 ексклузива, които сигурно ще са яки? Просто казвам, че аргумента на Ротене е слаб за тва, че конзолите предлагали повече удобство.
undefined
Конзолен Килър
18 юни 2016
Напълно съгласен съм Псе, но ми писва и на мен да се съобразявам с децата. Надявам се в други случаи на навременна модерация, за да не се налага да слизам на тяхното ниво. Аз съм разбира се "За" добрия тон в сайта.
sauron93 avatar
sauron93
17 юни 2016
Koгато казах че ще са като смартфони имах впредвид че през година ще пускат подобрени версии на конзолите . Разберете че това е новата златна мина
undefined
mi6o0o
17 юни 2016
Кой е казал,че можеш да играеш Пеце само на стол.Купувате си тая джаджа : http://store.steampowered.com/app/353380/ и цъкате ако ще и на летящо килимче пред телевизора.Не хейтя конзолите,защото нямам - напротив.Имам пс4 и виждам как някой игри ги скопяват за да вървят на конзолите с ясната идея,че там няма как да се изпиратсват и ги разбирам(пример - Диабло 3,Уичър,Call of duty и т.н.).Диаблото е най точния пример за това как може да осереш една игра с цел да е играем на конзола със скапания джойстик.Дори и разработчиците си признаха,че са я направили с тая цел.Щеше да е хубаво с това ново поколение да представят и нещо ново като игри,а ние вече знаем,че ще са едни и същи.Положителното нещо в тях щеше да бъде именно по мощния хардуер който могат да използват за да направят нещо ново.Но сега ще се самоограничават,защото ще трябва същото нещо да върви и на пс4,или Хбокс 1.Това е все едно да имаш ферари и опел,но ограничението на скоростта да ти е 50км.Да може би от ферарито гледката ще е по добра,но какво от това.Освен ако не искаш да се изфукаш естествено..Практичност..
undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
"Не хейтя конзолите"

-играем на конзола със скапания джойстик

-Шибаните джойстици са отживелица

-Крайно време е да пуснат някаква ъпгрейдъбъл конзола

Мдааа.

P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Ферарито ще ускорява по-бързо, ще вози по-удобно, ще е по-луксозно (ши мириши на лукс), ще е по-красиво. Та ако говорим за удоволствие от каране ферарито печели... Който играе пичели!
undefined
mi6o0o
17 юни 2016
Казах че не хейтя конзолите,защото съм "нямал" в отговор на един пост по горе.Понеже видиш ли всички сме били хейтъри и завистници.Описвам ситуацията от моята гледна точка,не казвам че нямат и плюсове,но с тия ходове които правят и с игрите които вече нямат значение - дали ще имаш пс или пс4 ,просто няма смисъл.Какво да очакваме по напред ? Римастъри на римастърите и при релийза на Скорпио - анонс Хбокс две идва след 2 години с 10 терафлопа.Лапетата ще се кефят,че могат да видят 5 нови визуални ефекта в кол оф дути,но всичко останало ще си е същото.Другото нещо което ме интересува е дали цените на игрите и за двете конзоли ще са едни и същи.
undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
И не ми се правете, че много цъкате с падове. Всички пецеджийчета стоите сгърбени на столчета пред бюрцето на което ви е спаруженото ПеЦе.
pseto avatar
pseto
17 юни 2016
Има си игри за падове, има си игри за мишка и клавиатура. Айде ти ми играй стратегия в реално време с джойстик, аз ще съм с клавиатура и мишка - да видим какво ще стане. Или пък шутър от първо лице. Колкото и по-добър да си, мишката и клавиатурата са си друга ракия (изобщо не говоря ако се пуснем на Quake и Unreal, там джойстикът е равносилен на самоубийство).

Ся FIFA/PES с клавиатура - пълно мъчение. Файтър - също. Доста жанрове са 50:50 - приключенските игри винаги ми е било все тая дали ги играя с мишка или с пад. Тъй че - въпрос на баланс. Ама в някои случаи падът е лош метод за управление.

nightwarrior avatar
nightwarrior
17 юни 2016
Я хубаво прочети какво е написал, че ще излезеш полусъгласен. Частта за шуутърите например. Няма как геймпада да е предимство на конзолите. Аз ползвам геймпад за спортни и рейсъри, а и не съм единствен. Другаде търсете плюсове на конзолите, че точно при периферията е смешно.
milioner4e avatar
milioner4e
17 юни 2016
Конзолен Килър,проблемът на пецеджийте е че евтините падове не поддържат всички игри и не са удобни,а оригинален xbox/dualshock пад за windows струва 80-100лв. а те не могат да дадат толкова.А това от маймунда не може да го изтеглиш.Това им е трагедията.
nightwarrior avatar
nightwarrior
17 юни 2016
Хабиш се, pse, на Сашето тва съм му го повтарял камара пъти, но той си повтаря едно и също. Също като този безсмисленият, дето меси замунда в разговор за периферия.
undefined
Конзолен Килър
17 юни 2016
Nightwarrior какво си ми повтарял. Това което е писал Pseто и аз съм го писал в PC Mania, поне няколко пъти и съм съгласен с него. Клавиатура и мишка ти дават предимство само на мулти и стратегии. Който ги играе, най-вече стратегии да си играе както знае.
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Хората си взимат конзола за да цъкат удобно пред тв и да релаксират - факт. Хората имат пк вкъщи за работа - факт.
Децата молят мама и тати за парици за ъпгрейд на щайгата за да пускат бенчове и да постват в hwbg резултата - факт.
Троловете изградили комплекс защото нямат конзола хейтват конзолите с аргумента, че не били по-добри от пк - факт.
Естествено, че пк е по-добър от какваро и да е конзола, но PC
се свързва с технология и разработване, вдигане на летвата и границите в разработването на игри, общо казано може да се затвърди, че пк-ър използван в сферата на игрите е за хора които приемат това сериозно и им е главно занимание хоби.
Естествено, че ще предпочета да цъкам 4к. на професионален стол с оригинален джойстик също така 60+fps, но изграждането на такава среда изисква много повече време и пари от това да свържеш един hdmi да поцъкаш 1 час. Да не говорим, че игри като фифа са по-добри на конзоли, а ексклузивите на ps4 са игрите които запалват дори тези които не са геймъри.
undefined
mi6o0o
17 юни 2016
Да приемем ,че за скороста визираш процесорната мощ ок - всички игри ще вървят гладко(но няма ли да е несправедливо ако играеш срещу някой със старата ревизия в мултито и на него играта му върви с 30фпс?).Управлението ще си е същото,защото джойстика ще си остане.Исках да кажа,че ПС-то с днешните технологии може да еволюира в домашна конзола с не много пари за това дадох и пример.Но обратното няма как да стане.
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Какъв е смисъла да правиш пк за игри с параметрите на конзола? Ако си такъв манияк си направи 1080п. 60fps pc и си цъкай. Смисъла на конзолата не е в това.
Former Gaming Glory avatar
Former Gaming Glory
18 юни 2016
@Конзолен Килър е прав.

Имам един колега който си пусна един 30 и еди колко си инча телевизор към компа, за да цъка докат си дреме на леглото.
Гърбът го заболя от излежаване така, че в това отношение съм прецакан.

Онзи ден пуснах една игричка да поцъкам и си плъгнах Logitech F310-тката. Един приятел го беше ползвал за малко докато си купи пад за неговия каш.. пардон Xbox, тъй като онова взело че се счупило, вече забравих за кой подред дава пари. Та плънгах го и проклетата игра взе че го разпозна като Xbox 360 контролер и ми мапна всички бутони както си му е реда... Прецаквация...
В смисъл ако тръгна да говоря за VA мониторите без трептене хептен ще сме за съжаление, така че мисля да спра до тук.

undefined
mi6o0o
17 юни 2016
Каква файда от ферарито като не можеш да използваш потенциала му.Вие май не разбрахте накъде бия .
P.M.P. avatar
П.М.П.
17 юни 2016
Скоростта и управлението са част от потенциала, а не всичко което е ферарито. В случая ако говорим за удоволствие (каквото са игрите) то ферарито (конзолите)бият, но ако говорим за практичност - обратното.
PornFlakes avatar
PornFlakes
18 юни 2016
Бе я се разкарайте с малоумната аналогия с ферарито По-скоро средностатистическо пц да е опел, мид хай внд да е ферари, а конзолата да е мотопед
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл